Проф.О.Фільц - 8 лекцій про наукові та філософські підґрунтя психотерапії


Дата:  6-7 лютого 2021 р.
Місто:  Он-лайн

8 ЛЕКЦІЙ ПРО НАУКОВІ ТА ФІЛОСОФСЬКІ ПІДҐРУНТЯ ПСИХОТЕРАПІЇ

Психотерапевтична практика – це лише верхівка величезного айсберга нашої професійної компетенції. Аби практикувати психотерапію і психоаналіз, зокрема, нам необхідний цілий масив повномасштабної освіти: власного досвіду, практики, супервізій і, звісно, науково-психологічної, культурологічної, соціологічної і філософської підготовки. Як каже реклама, граніт науки сам себе не згризе!

"Що психотерапія є ефективною практикою у корекції та лікуванні не лише душевних розладів, але й психологічно-стресових проблем, сьогодні не викликає жодних сумнівів. І про це дискутує абсолютна більшість усіх численних семінарів та конференцій.

Але що є психотерапія як наука? Що лежить в основі побудови психоаналітичних - і ширше – психотерапевтичних концепцій. І чи існують дійсно психотерапевтичні теорії? Якщо так – то які вони і що вони? Якщо ж ні – то що вони і які вони?

Чому ми поєднуємо психотерапевтичні практики та психотерапевтичні концепції навколо центрального поняття «довіра»? Чи довіра є неухильною складовою усякого «дозволу» надавати медичну чи психо-терапевтичну допомогу? Чи, може, довіра є універсальним принципом конструктивних і кооперативних стосунків? Як позиціонується довіра у сучасних світоглядних розумуваннях? І ще важливіше, яку роль може відігравати довіра у формуванні знання як такого?

Чи випадково два найвідоміші слухачі філософських читань ФРАНЦА Брентано – Едмунд Гуссерль та Зігмунд Фройд побудували – ЗДАВАЛОСЬ БИ - такі різні за практичною спрямованістю і такі близькі за своїми пізнавальними властивостями «світоглядні» системи? Чи наважуємося ми про це говорити з позицій психотерапевтичного знання?

Яким логічним «інструментарієм» користується психоаналіз (як історично перша психотерапевтична концепція)? Або інакше – яке знання психоаналіз намагається збудувати, а разом і з ним – сучасна психотерапія.

Та й взагалі: що маємо ми розуміти під словом «знання»? Бо, як виявляється, і саме поняття «знання» піддане сучасною епістемологією серйозному випробуванню. Цим випробуванням слугує знаменитий «парадокс Гетьєра» (Гетьє), який у 60-хроках ХХ століття звернув нашу увагу на те, що визначення знання, яким людство користувалось тисячоліттями – ЗА ПЕВНИХ ОБСТАВИН може виявитись ХИБНИМ. І про це вартує також поговорити детальніше."
Проф.Олександр Фільц

* Професор ОЛЕКСАНДР ОРЕСТОВИЧ ФІЛЬЦ:
- Провідний Український та Європейський психотерапевт, психоаналітик;
- Доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри психіатрії та психотерапії факультету післядипломної освіти ЛНМУ імені Данила Галицького;
- Почесний професор Зігмунд Фройд Університету у Відні;
- Один з засновників Європейської Асоціації Психотерапії (ЄАП), Екс-президент ЄАП;
- Один з засновників Європейської Конфедерації Психоаналітичних Психотерапій (ЄКПП), Віце-президент ЄКПП;
- Один із засновників та Президент Української Спілки Психотерапевтів (УСП).

Вартість — 2000 гривень.
до 10 січня — святкова знижка 15%
до 20 січня — 10%
до 1 лютого — 5%
Членам УСП - додаткова 5% знижка

Відео без участі — 10% (перегляд до 28 лютого)
завантаження відео +50%
Семінар сертифікується УСП — 16 годин загальної теорії.

Реєстрація та додаткова інформація за телефоном - 067-465-8959 або email - molodor@yahoo.com.

Інші заходи
Збори Секції арт-психотерапії КО УСП Проф.Олександр Фільц - Психотерапія залежностей. Новітній погляд XVI Конгрес Світової Федерації Українських Лікарських Товариств (СФУЛТ)

Возврат к списку